سایت تفریحی و سرگرمی

سایت تفریحی و سرگرمی

سایت تفریحی و سرگرمی آباژور

پیوندها
  • ۰
  • ۰
 

lfvkmeopug509yjh4i5yhj45oijyy54poyhj5okj 300x169 آسمان مجازی چگونه است؟

اگر قصد دارید دکوراسیون داخلی خانه و یا دفتر کاری‌تان را تغییر بدهید و مردد هستید که چه چیزی را انتخاب کنید، آسمان مجازی می‌توانید یکی از بهترین گزینه‌های ممکن باشد. چرا که امروزه این نوع سقف یکی از بهترین طرح‌های خلاقانه و نوآورانه طراحی دکوراسیون داخلی به شمار می‌آید. اگر از بهترین طراحان داخلی هم مشورت بگیرید، بدون شک آن‌ها آسمان مجازی را در گزینه‌های پیشنهادی‌شان به شما خواهند گفت. انتخاب آسمان مجازی علاوه بر زیبایی خیره‌کننده‌ای که دارد مزایای متنوعی هم دارد که می‌توان از آن‌ها بهره برد.

آسمان مجازی، ظریف و سبک

بیشتر افرادی که اولین بار با این نوع سقف آشنا می‌شوند، فکر می‌کنند که این سقف بسیار سنگین بوده و یا به سختی روی سقف نصب می‌گردد. این در حالیست که آسمان مجازی از یک نوع پارچه بسیار مقاوم و نازک ساخته شده است که ضخامت آن به چند میلی‌متر می‌رسد. آسمان مجازی در واقع هیچ گونه وزن خاص و یا اضافی ندارد که سقف خانه و یا دفتر کاریتان نتواند آن را تحمل کند. با اطمینان کامل می‌گوییم که حتی ضعیف‌ترین سقف‌ها هم می‌توانند وزن ناچیز آسمان مجازی را تحمل کرده و بدون هیچ مشکلی آن را تحمل کنند.

ظرافت و زیبایی که در آسمان مجازی وجود دارد، قابل مقایسه با هیچ نوع طرح دیگری نیست. چرا که بیشتر افراد با هزینه‌های بسیار سنگین سقف را تخریب کرده و یا چه بسا آن را گچ‌کاری می‌کنند. سپس جای مخصوص برای نورمخفی برای سقف تعبیه می‌کنند که فضای زیادی از سقف را به خودش اختصاص می‌دهد. از طرفی دیگر این نوع طرح‌ها خیلی وقت است که از مد افتاده‌اند و دیگر کمتر کسی سراغ چنین پروژه‌های پردردسر و پرهزینه‌ای می‌رود که باید محل زندگی و یا دفتر کارتان چند هفته برای کار کردن کارگران تعطیل شود! در عوض آسمان مجازی در کمترین زمان ممکن، بدون شکافتن و یا خراب کردن جایی نصب می‌شود و زیبایی خیره‌کننده آن بسیار جذاب‌تر از طرح‌های تکراری دیگر است.

آسمان مجازی، مقاوم در برابر همه چیز!

شاید با خودتان فکر کنید، سقفی که از یک پارچه بسیار نازک ساخته شده باشد به دلیل مقاومت کمی که دارد ارزش صرف کردن زمان و هزینه برای نصب را ندارد. اما باید به شما بگوییم که این موضوع کاملا برعکس است. چرا که در پارچه سقف‌های کشسان از موارد مخصوصی استفاده شده است که در برابر فشار، حرارت، بخار و گرمای زیاد مقاومت باورنکردنی دارند. به همین دلیل هم می‌تواند بدون هیچ گونه نگرانی از آن در تمامی محل‌های متعدد نظیر مسکونی، تجاری، پزشکی و… استفاده کرد. طرح‌های چاپ شده روی پارچه مخصوص آسمان مجازی هم در دراز مدت کیفیت بصری خود را از دست نمی‌دهد و عمر بسیار طولانی دارد.

  • ۰۰/۰۷/۰۵
  • علیرضا محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی