سایت تفریحی و سرگرمی

سایت تفریحی و سرگرمی

سایت تفریحی و سرگرمی آباژور

پیوندها
  • ۰
  • ۰
 

rfovkrguineriocghehgreuigeruigcwriucjfiwrehfirefuj 300x169 تولید محتوای صوتی کجا به کارتان می آید و کجا کاربرد دارد؟

اگر شما می‌خواهید تولید محتوایی ماندگار در ذهن مخاطب خود ایجاد کنید، باید بدانید که استفاده از صدا در تولید محتوای خود به شما کمک خواهد کرد. امروزه تولید محتوای صوتی در بسیاری از کسب‌ و کارها به روش ‌های گوناگون استفاده می ‌شود. اگر شما به فکر تولید محتوایی موثر و ماندگار هستید ما را تا آخر این مطلب همراهی کنید.

از جمله رسانه‌ ها و روش هایی که می‌توانید از آن ها برای تولید محتوای صوتی خود استفاده کنید، شامل بلندگو‌های هوشمند مثل الکسا و منشی هوشمند گوگل، رادیو، کتاب صوتی، تورهای صوتی، ابزارهای آموزشی صوتی و پادکست‌ها است.اگر نمی دانید پادکست چیست این مقاله را بخوانید.

1.بلندگو های هوشمند

امروزه استفاده از بلندگوهای هوشمند در میان مردم طرفداران زیادی پیدا کرده است. ویدیوهایی که هنگام استفاده از این بلندگو های هوشمند مثل الکسا منتشر شد نشان داد که برای افراد استفاده از بلندگوهای هوشمند متفاوت و جذاب است. اگر شما هم از جمله افرادی هستید که از این وسیله استفاده می‌کنید، احتمال زیاد متوجه شده‌اید که بلندگوهای هوشمند چیزی فراتر از وسیله‌ای سرگرمی هستند. پتانسیل آن ها برای تولید محتوا بسیار بالاست. به طوری که شما می‌توانید اطلاعات مفیدی در مورد محصولات و کیفیت آنها از طریق بلندگوهای هوشمند به مخاطب خود ارائه دهید. بلندگوهای هوشمند برای شما در هنگام کار برنامه صوتی پخش می‌کنند که این قسمت برای تولید محتوای صوتی شما مناسب خواهد بود. گرفتن تاکسی اینترنتی، هماهنگ کردن قرارهای خود، مدیریت و کنترل وسیله‌های هوشمندتان از جلمه کارایی‌ های بلندگو های هوشمند است. البته برخی از این خدمات در ایران قابل دسترس نیست اما همچنان دستگاهی کاربردی برای شما خواهد بود.

  • ۰۰/۰۷/۰۵
  • علیرضا محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی