سایت تفریحی و سرگرمی

سایت تفریحی و سرگرمی

سایت تفریحی و سرگرمی آباژور

پیوندها

۱ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
 
نمایشگاه اکسپو دبی در تاریخ 9 مهر 1400 برگزار می‌گردد و تا تاریخ 11 فروردین 1401 به مدت شش ماه ادامه دارد. یکی از رویدادهای بزرگی که هر پنج سال یکبار در یک کشور اتفاق می‌افتد؛ برپایی نمایشگاه اکسپو می‌باشد. برای اطلاع از چگونگی برپایی این نمایشگاه و اخبار مربوط به آن؛ وبسایت عمان 777 را دنبال کنید

سفر به امارات و بازدید از نمایشگاه اکسپو دبی

هر پنج سال یک‌بار نمایشگاه بزرگ جهانی به نام اکسپو EXPO در یک کشور برپا می‌گردد. این رویداد به عنوان یک رویداد جهانی از نظر تعداد کشورها؛ مدت زمان برگزاری؛ شرکت کنندگان و افراد مشغول در این نمایشگاه می‌باشد. نمایشگاه اکسپو یکی از مهمترین و بزرگترین رویداد بین المللی محسوب می‌گردد. امسال نمایشگاه اکسپو دبی به دلیل همه گیری بیماری کرونا با یک‌سال تاخیر برگزار می‌شود.

غرفه اصلی نمایشگاه اکسپو دبی

تاریخچه نمایشگاه اکسپو  

در سال ۱۸۵۱ کاخ کریستال میزبان اولین نمایشگاه رسمی اکسپو بود. رونمایی از صد هزار اختراع ناشی از انقلاب صنعتی در این نمایشگاه به طور گسترده‌ای صورت گرفت. به دستور امیر کبیر کشور ایران نیز در آن نمایشگاه حضور داشت. از ابتدای تاریخچه نمایشگاه اکسپو؛ ایران حضور فعالی داشته است. حضور ایران در اکسپوهای دیگری همچون اکسپوی پاریس؛ وین؛ مونترال و …. قابل توجه می‌باشد.

سفر به امارات و بازدید از نمایشگاه اکسپو دبی

  • علیرضا محمدی