سایت تفریحی و سرگرمی

سایت تفریحی و سرگرمی

سایت تفریحی و سرگرمی آباژور

پیوندها
  • ۰
  • ۰

بیوگرافی الهام نامی + عکس

الهام نامی در 8 اردیبهشت 1365 در تهران به دنیا آمد. او فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشکده هنر تهران می باشد. الهام نامی بازیگر با سابقه در زمینه بازیگری و نویسندگی بوده که اولین بار با بازی در فیلم چراغ های ناتمام به عرصه سینما وارد شد. او در 35 جشنواره تئاتر فجر برای بازی در تئاتر پرسه های موازی برنده جایزه بازیگری شد. الهام نامی از سال 1383 شروع به کار در تئاتر کرد و به عنوان بازیگر مشهور تئاتر مشهور می شود. او علاوه بر این کار سینمایی خود را از سال 1395 آغاز کرد و در فیلم چراغ های ناتمام آغاز نمود اما اولین نمایش رسمی او در فیلم کار کثیف خسرو معصومی در سال 1396 بود. وی با بازی در مجموعه رمضانی ساخته سامان جلیل و سریال نجوا در سال 97 به صدا و سیما آمد.

ازدواج الهام نامی

از شرایط ازدواج این بازیگر اطلاعاتی موجود نیست و فکر می کنیم که مجرد باشد.

همیشه سعی می کنم نقش های متفاوت و چند وجهی ایفا کنم. از وقتی که به این حرفه آمدم نقش های رئالیستی بازی می کنم ولی معمولا دوست دارم با نقش بجنگم و به کشف زوایای مختلف بپردازم. در همه سال های حضورم اولویت اصلی من تئاتر می باشد بنابراین تا سال 1395 پیشنهادهای ویدئویی را نپذیرفتم. به بازیگری در تئاتر و سینما علاقه مندم. اگر کار خوبی در تلویزیون به من دهند حتما بازی خواهم کرد.او در سومین فصل شهرزاد نقش همسر هوشنگ را بازی کرد که به خوبی از پس این نقش برآمد و هنر خود را به نمایش گذاشت.

  • ۰۲/۱۱/۱۰
  • علیرضا محمدی

نظرات (۱)

  • عطاملک | قرارگاه سایبری
  • سلام

    دعوت می کنم مطالب خود را در شبکه اجتماعی ویترین نیز منتشر نمایید

    با سپاس

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی